Thursday, 28 June 2012

Maia | Close To You



This is the cross stitch I am currently working on.
I absolutely LOVE it!
It is from the Maia brand, Nel collection and is titled Close To You (http://www.maiaembroidery.com/)
The finish picture is fab, although I still have a long way to go
I am only a quarter of the way through...
Bear with me, it will take a few months before I finish it!

Happy Stitching!
Mii x


Voici mon dernier projet
Je l'ADORE!
Le design est magnifique mais j'ai encore beaucoup à faire...
Soyez patient et qui sait dans quelques mois
une photo montrera le résultat final!

A tout à l'heure



2 comments:

  1. Les couleurs sont très jolies......On le verra fini, j'espère.

    ReplyDelete
  2. Promis, dès qu'il sera terminé, j'afficherais une photo. Ne soyez pas pressé!!

    ReplyDelete