Tuesday, 24 July 2012

Cottage Garden

This is another one of my finished projects
It is Cottage Garden from the Craft Collection Ltd
I had a lot of fun stitching all the different flowers
Now hanging proudly at my parents place!
There is still plenty of time to leave a comment on my page titled
Newton's Law | Giveaway Treat! for a chance to win a
cute little cross stitch kit!!!
| Happy Stitching! |


Voici un autre de mes travaux terminé
Il s'appelle Cottage Garden de chez The Craft Collection Ltd
Il est maintenant chez mes parents!
N'oubliez pas de laisser un commentaire sur ma page
Newton's Law | Giveaway Treat! pour une
chance de gagner un petit kit de point de croix!!!


5 comments:

  1. That is gorgeous! And how nice to know it has a place of honour. :)

    ReplyDelete
  2. Il est super joli et très anglais lol.

    Je peux me permettre une critique sur ton blog ?
    Je trouve tes photos trop petites, tu dois avoir une option pour les publier en plus grand !!!!!

    Bon apr'm......Nous avons bien chaud :) ça fait du bien.

    ReplyDelete
  3. Ok Agnes, suite a ta critique, j'ai agrandi les photos!! :)

    ReplyDelete
  4. Hello

    Found your blog via Daffycat.

    Your Cottage Garden finish is beautiful!

    You have done some lovely projects.

    ReplyDelete
  5. That,s a lovely design, very pretty...x

    ReplyDelete