Sunday, 3 November 2013

Halloween Charts - Winners



Time to let you know who are the two lucky winners of the Halloween Charts Giveaway!!!
Randomly picked were:

SoCal Debbie from Debbie's Cross Stitch
for the Jacks Are Wild! chart from Waxing Moon Designs


Morine from Un petit oiseau m'a dit
for the Halloween chart from Lizzie Kate

Congratulations to you both!!!
Please email me your details & I'll post your charts asap

Happy Stitching!
Mii

~ ~ ~ ~
 
C'est l'heure de révéler les deux gagnantes des grilles Halloween!!!
Un petit tirage au sort et voici les résultats:

SoCal Debbie de Debbie's Cross Stitch
gagne la grille Jacks are Wild! de chez Waxing Moon Designs

&

Morine de Un petit Oiseau M'a Dit
gagne la grille Halloween de chez Lizzie Kate


Félicitations les filles ☺
J'attends votre message avec vos adresses afin
que je puisse vous envoyer vos grilles au plus vite

A tout à l'heure...
Mii


21 comments:

  1. Congratulation to the winners!
    Have a great week Mii :)

    ReplyDelete
  2. Congratulations to both winners!

    ReplyDelete
  3. So sweet of you. Congrats to the winners.

    ReplyDelete
  4. Oh how exciting! Thank you so much for picking my name! I'm looking forward to stitching this design next year! I sent you email with my address.

    ReplyDelete
  5. Congrats to the winners! love Annette

    ReplyDelete
  6. Hallo
    Du hast ja schöne Halloweenbilder gestickt,
    Bianca

    ReplyDelete
  7. je suis si contente d'avoir gagné cette fiche,elle est trop craquante,j'adore!
    mille mercis de m'avoir tirée au sort,
    je t'ai envoyé mon adresse par mail
    je te souhaite une très belle journée

    ReplyDelete
  8. félicitation aux gagnantes
    bises
    rose

    ReplyDelete
  9. Congrats to the lucky winners!!! And hugs to you :)

    ReplyDelete
  10. congrats to the lucky winners! :D

    ReplyDelete
  11. Congrats to the winners -- and congrats to you for sharing Halloween treats :)

    ReplyDelete
  12. congratulations to the winners ^_^
    XOX

    ReplyDelete
  13. congrats to the winners =)
    sure they'll both have a great time with those charts
    xxxxx for you =)

    ReplyDelete
  14. Congratulations to the two winners. Enjoy your charts :)

    ReplyDelete