Saturday, 16 November 2013

Home Sweet Home Exchange - Received


♥ Part I ♥ 
Home Sweet Home exchange
organised by Céline of Les Petits Bonheurs De Céline

Here are the gifts I have received from Marie-Christine of  Pensée et Lavande

A beautiful patch hanger
I love the colours & finish with the little charms!

♥ Partie I ♥ 
Echange Home Sweet Home
organisé par Céline de Les Petits Bonheurs De Céline

Voiçi les cadeaux que j'ai reçu de la part de Marie-Christine de  Pensée et Lavande

Un superbe "tableau" en patch
J'adore les couleurs, la petite dentelle et les charmes qui finissent l'ouvrage!


Also enclosed in my parcel, were some lovely chocolates, tea, roomspray, recipe book & patch transfer!
- I found a blueberry tart recipe that I MUST try ☺ -

Thank you for my lovely gifts Marie-Christine
& thank you Céline for organizing this exchange
It was fun!

Coming up, part II...

Happy Stitching!
Mii



Il y avait d'autres petites merveilles dans mon colis:
Du chocolat (qui était bien bon ☺), du thé parfumé, un parfum d'ambience au thé vert,
un livre de recettes de la région d'Alsace ainsi qu'un transfert pour patch!

- J'ai d'ailleurs trouvé dans ce beau livre, une recette pour un tarte aux myrtilles!!!
J'adore, il va falloir que je l'essaye ☺ -

Un énorme bisou & un grand merci pour ces jolis cadeaux ma chère Marie-Christine
& aussi merci à toi Céline pour avoir organisé cet échange!

A suivre, partie II...

A tout à l'heure
Mii




62 comments:

  1. Es un regalo precioso!!!! Estarás muy contenta, que lo disfrutes. Besitos canarios.

    ReplyDelete
  2. Such a beautiful exchange from Celine! Enjoy all those goodies :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marie-Christine has really worked wonders on this patch hanger, I love it!!

      Delete
  3. Bien heureuse que ces petits présent te plaisent
    Tes photos sont magnifiquement reussi!
    Bonne tarte et doux week end a vous tous
    Gros bisous

    ReplyDelete
    Replies
    1. Encore un grand merci!! Tu as vraiment bien travaillé :)
      Bonne semaine xxx

      Delete
  4. Everything looks lovely, nice goodies look's yummy.

    ReplyDelete
  5. Such a sweet exchange gifts..
    Enjoy my dear x

    ReplyDelete
  6. tu as été bien gâtée,dis-moi.le panneau en patch est superbe!
    et je viendrais bien goûter ta tarte aux myrtilles,j'adore!
    belle soirée

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL!!! Marie-Christine m'a bien gâtée :)
      Bonne journée!

      Delete
  7. Beautiful gift.

    Greetings, Manuela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Manuela, have a lovely day xx

      Delete
  8. you're such a lucky lady to receive those lovely gifts, sunny kisses from Rio, Alice

    ReplyDelete
  9. What a great exchange Mii.

    Linda

    ReplyDelete
    Replies
    1. It has been yest, just watch out for the second part, you'll see what I've made for Joëlle!!

      Delete
  10. De bien belles (et bonnes) attentions. Ce tableau patch est magnifique. Bon Dimanche.

    ReplyDelete
  11. What a wonderfull exchange!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Annette!
      Part 2 is coming up soon...

      Delete
  12. quel très très bel échange, le petit quilt de Marie Christine est tellement ravissant,
    bravo a toutes les deux pour ce bel échange
    bises
    rose

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci!
      Je vais bientot montrer ce que j'ai envoyé à Joëlle, restes branché!!!

      Delete
  13. What a great exchange. Hugs, Amarins

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!
      Part 2 is coming up soon...

      Delete
  14. That is so lovely! Great exchange :D

    ReplyDelete
  15. What a beautiful exchange gift.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Lesley!!!
      I'll soon be sharing with you all what I've made for Joëlle :)

      Delete
  16. it is so good to receive gifts like those! I really love when I get parcels from my friends! :D Your patch hanger is amazing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!! Marie Christine has magical fingers, hasn't she?? Her little patchwork is so pretty :)

      Delete
  17. Such a beautiful gift! Lucky you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Kay!!
      This exchange has been fun really :)
      I'll soon post about what I've sent out!

      Delete
  18. Gorgeous exchange :o)
    I love the hanging!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks!!! Marie-Christine has worked wonders, hasn't she??

      Delete
  19. A beautiful exchange!
    Kisses
    Sonia

    ReplyDelete
  20. Lovely little quilt and the rest looks fab too! Greetings
    Lida

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Lida :) The quilt is very pretty, Marie-Christine is very talented!

      Delete
  21. Congratulations, beautiful decoration :)

    ReplyDelete
  22. Replies
    1. Merci! C'est vrai qu'ell a bien travaillé Marie-Christine :)

      Delete
  23. magnifique !!! je rêve de savoir faire du patwork comme ça , et d'avoir les outils aussi =D
    un très très bel échange....
    j'adore les échange =D
    xxxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci! C'est la première fois que j'ai reçu un cadeau patch :)
      Je trouve que cela demande encore plus de patience que du point de croix!!

      Delete
  24. Oh wow! That is beautiful!
    xox

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! So wish I could could do patchwork like this!

      Delete